life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

December 31, 2010

31

wooot! hari ini 31 haribulan disember 2010 larh. mcm mana aku boleh lupa neyh. haihhh. gara-gara public holiday, (gua mmg cinta bangat ar dgn skuad Malaysia sbb tlg bg cuti. I'm proud to be Malaysian!) aku melingkar atas katil sahaja dan melayan cerita korea (a must see drama. okeee) . itu memang nikmat doe. :D ini semua gara-gara cik fagha yg membongkar kebenaran yang dia ada cerita "playful kiss" dalam lappy dia. (mmg padah ar. mampuihh! satu benda aku tak buat. keje dok menghadap laptop je) tak sabar betul aku nak habiskan lagi 6 episod. jadi, aku memerlukan 6 jam je lagi. fuhhh! chaiyok.


gua layan ini bhaiii.

anyway, ini akan jadi entry terakhir tahun aku bg tahun 2010. :D terasa agak berbangga dgn diri ini sebab berjaya bertahan menjadi blogger selama satu tahun and yes! aku masih berniat nak meneruskan aktiviti sihat ini. (well, banyak lagi yang perlu di baiki maaa.) banyak juga faedah aku dpt through blogging neyh. aku kenal ramai hijabis fashionista doe. memang bestt! ramai gak member-member yang layan sama enn. kagum seyh dgn mereka. (tak yah list kot dorg tuhh sapa. mst korg pon kenal, kannn?? ) malaysian blogger hebat wooo.

jangan tak percaya juga. selama setahun aku ber'blogging', dah 3 kali aku tukar nama blog neyh. haha. idea memang mencurah-curah plak everytime aku renovate blog neyh. bagi aku, itu adalah satu kepuasan yang mmg terangkattttt. ini adalah hasil eksperimen aku.

1st experiment : otaKosong (ape hal entah aku bagi nama neyh. tyme tuhh after spm, kepala otak mmg sengal sikit nak berfikir. )

2nd experiment : nanny's baabbbbbbbling (ini mcm org tua plak. aku suka word babling tuhh sebab mcm comel+sengal. hakikatnya, aku x suka pon membebel mcm mak nenek ponnn.)

3rd experiment : screenplay (ini mmg awesome. header ini mmg buat aku happy nak mampuihh. plus, ad org tegur kot pasal screenplay. *fuhh.. bangga+terharu seyhh. hehe )

4th experiment : bakal menyusul. (mmg gua dah ad idea baru beb! hehe)

hoho. itu sahaja. akhir kata, semoga kegembiraan dan kejayaan yang berlipat-ganda menjelma dan berterusan di masa hadapan.

2011 : please be nice to me yaw!

farewell, 2010!!

p/s : smgt sem 2 semakin merundum. fuhh! tahun baru : sy kena kuat semangat! :D

No comments:

Post a Comment