life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

December 20, 2010

based


fineee!

aku tak pernah merungut wooo sepanjang aku bertapa kt sarawak neyhh. aku hidup dgn aman dan redha je walau apa kesusahan yang dtg. lu faham2 je larhh. kt sini plg payah nk cari tempat makan yg best dan murahh dOe. (lu mmg payah ar nk jumpe gerai2 makan tepi jalan yg jual nasi cmpur. kat semenanjung berlambak kot gerai2 macam tuhh. aku tgk
"bagai cendawan tumbuh selepas hujan" pon ada jugak. bersepah2..) bagi mereka yang gila mkn mcm gua, itu mmg satu kesulitan. TAPI, gua tetap cOol. (sbb RANIMAS masih ada. pilihan no satu aku tuhhh. hahaha kalau RANIMAS tutup, mmg gua kuciwa tahap dewa arr. sobsob :'( neyhh yg nk tacing neyhh) hahahaha. ada satu hal lagi yg boleyhh buat gua tacing.

lagi payah kalau lu neyh shopaholic yg kedekut pastu kena bermastautin kt srwk neyhh. (itu mmg aku) isu ini pon boleyhh buat aku tacing.

mari sini adik, abang, kakak. si penglipur lara nak bercerita.

kalau nak pergi shopping , choices brg mmg x banyak. tersgt lahhh limited. nk memilih mmg larhh sikit especially brg yg lawa lagi murahh. kalau jumpa brg yang berkenan pastu harga dia berpatutan nak mampus, mmg mcm dpt durian runtuhhh woooooooo. ahaks! (sbb tu, everytime cuti, gua punya luggage ada mcm2 perkakas sumenye, di import dari semenanjung) tapi, yg best kt sarawak, brg2 branded kt sini lmbt habis. so, gua amik ar kesempatan memborong mana2 yg patut gua borong tyme balik smnnjung tapi gua tak sempat nak borong sbb dah habis stok. (hmm. teori aku neyhh tak de r betul sgt sbb aku ad gak usha kedai kasut nose kt kuching. tak de pon jual kasut yg aku adore gler kt smnnjung. kecewaaa lagii dOE! )

ceyt!
melalut pulakk.

sbnrnya, aku geram + merungut tak tentu pasal sbb aku kena buat research pasal PBL (which stand for problem based-learning) . sumpahh! dah tiga kali PBL session, aku tak boleh nak enjoy buat research dan segala bagai. fuhh. mmg terasa burden habess ar. aku tak reti wooo nk cari maklumat yg betul2 sesuai dgn tajuk yg lecturer bagi. klu aku dh buat research, mulalah aku melalut cari macam-macam smpai aku pon pening. fuhhh. aku mmg frust abes r. (nak menangis air mata darah pon x boleyhh sbb PBL ad carry mark, ok! kena teguhkan hati dan semangat woooo) btw, tugas tetap tugas enn. so, kena laksanakan dengan penuhh tanggungjawab dan sehabis baik. AROUSO!!


hidup tetap kena enjOy! (n_n)

No comments:

Post a Comment