life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

December 26, 2010

ess.ae.bee.ti.yu

dalam banyak-banyak hari minggu kt sarawak ini, aku plg suka hari sabtu (25/12). :D aku suka gilerrrr sebab aku dgn member-member pergi trip masOk hutan wOOOO. jgn main-main dgn kitorg. hahaha. kitorg pegi piknik sambil main air. itu sangat best maaa. awal-awal pagi aku dah bangun (of course lahh dgn bantuan rumet aku, baru aku berjaya membuka mata neyh. kalau tidak, jgn harap aku dgn rela hati nk bangun awal pagi. lebih2 lagi hari sabtu enn) jangan tak percaya lagi, kitorg siap masak sendiri bekalan nak berpiknik woo. yang lagi best, aku larh yg menjadi chef terhormat dalam ekspedisi kali ini. (first time dOe aku memasak. mereka2 larh yg menjadi manusia terawal yg merasa air tgn beta. hahaha) aku masak guna rice cooker je (hasil pinjaman dari anis. tq, tokeyy. :D) extrem enn guna rice cooker. hasilnya, mereka *a.k.a si perut2 buaya* semua berpuas hati dengan hasil masakn patik. hahaha.

anyway,

kalau lu tak percaya, lu usha ar gmbr2 neyhh. ini semua realiti woooo.
*happy scrolling*


last preparation *muka bahagia

driver dan co-driver *handal di litar wooo

eksaited *oopps. excited laa.


bridge

nature's walk

careful *guna buluh dOE. mmg natural.


main air

menu : meehon, hotdog, roti gardenia, air teh *woot (!) meehon itu air tangan saya. :)

hooorayyy! :D

kitorg tak de ar berkampung kt jeram tuhh sampai ptg. kitorg ada la jugak perasaan nak balik kolej. tapi, kitorg sempat la jugak menyinggah kt mall. hahaha. selagi ada kesempatan, kita redah sahaja. :D

. chekah . meegha .

yeehaaa!

birthday girl : LALA

hoho. itu sahaja kisah aku pada kali ini. fyi, trip ini dirancang oleh si birthday girl. (tahniah, lala! your idea was superbbbbbb)

WALAWEYHHHH!
memang gempakkk! hehe :D

p/s : next trip ------> in progression.....

No comments:

Post a Comment