life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

December 9, 2010

kuning



aku ingat dah habis zaman persekolahan, tiadalah lagi konsep rumah sukan yop. ghupa-ghupanya, aku mmg di takdirkan merasa lagi ada rumah sukan woo. aku budak ghuma kuning program asasi sains unimas. (sumpah aku teruja! haha. a) tang paling best, aku masuk rumah KUNING lagi. (haaaaiiii. ape lah nasib badan. kuning juga nak melekat kt badan aku neyh) mmg jodoh aku dgn warna kuning sangat kuat kot. time kt skola dulu pon, gua ghuma yellow gak dOE. hehe.


itu aku : bertopi kuning. -.-' *abaikan muka burn kami semua yang mcm anak keling

tgk balik gambar neyhh, rindu plak kt mereka2 semua. (zaty, raidah * yang tersepit kt blkg tuhh , nick, fina, meyra ) perasan tak, aku sorg je yg ghuma kuning. mmg aku suka merempat kt khemah ghuma hijau woo. haha. mmg aku mcm parasit. dorg lek2 je bagi aku menyemak dgn dorg. haha. sgt bestt! :D

entry ini sangat berhabuk. gua saja nak kasi lagi semak jerk. haha

p/s : jom kita bersukan! yihaaaa.

No comments:

Post a Comment