life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

December 7, 2010

baru


tahun baru hijrah = semester 2

"mungkininiadalahpermulaanyangterbaik"

woot!! haha. dah sampai kt bumi kenyalang neyh, mmg sifat malas nak update blog bercambah dari hari ke hari. bygkan, aku dah sampai Sarawak last week, but hari ini baru ad keberanian sket nk tambah lagi satu entry kt screenplay. (mmg malas itu tidak dapat disangkal lagi. plus, i have no laptop for this whole new semester yo! lagi ar rasa bermalasan nk tambah entry. *ini pon menumpang lappy lala my darla. hehe :D) i think its a good thing for me to transfer all my laziness on blogging kott (jgn sedihh kalau blog neyh bersawang lagi. hehe) than lazy to strive for excellent in this new semester. (gua dah azam nak blaja ghajen2 wooo semester neyh. jgn pndang gua sebelah mata okayhhh! -.-')

aku pernah bebel pasal berdebaO benOr pasal nak tunggu result sem 1 enn? hehe. aku dah dapat dah ponn result. aku syukur dan redha terima figure yang terpampang kt slip exam aku. seriously, i was really (really, really, , really) grateful for what i've got. HE still give me chances and HIS blessing for me. (aku tau aku layak dapat rendah dari itu *usaha aku masih di takuk yang lama, brO! tapi aku mmg berharap kalau dapat lebih dari usaha aku . dan DIA mendengar permintaan dan pengharapan aku. syukur Alhamdulilahh. ) namun, aku x bolehh terlalu berpuas hati dgn keputusan sem 1 ini sbb masih ad lagi separuh perjalanan yang tinggal. lagipon, aku kena usaha lebih, lebih, lebih, lebih, lebih *infiniti lagi kalau nak capai apa yang aku citakan.

You got what you deserved.
nak lebih lagi? kena usaha lebih, lebih, lebih, lebih lagi la kannn :) hehe.

jadi dengan kedatangan tahun baru hijrah ini seiring dgn kedatangan semester baru, ana berazam, ana MESTI berubah dan kuat semangat nak melayari kehidupan sbg pelajar Asasi Sains Hayat, Unimas selama 5 bulan lagi. (5 bulan tak lama ponn sayang, oyhhh.)

HIDUP PENUH SEMANGAT!
*oppss. pinjam tagline idola kecil plak. (gua layan cerita budak-budak tuhh, sbb dorg bestt woo. adik gua yg rekomen. )

p/s : tahniah kepada member2 yang aku sayang. ape yang penting, kita dah buat yang terbaik. we still got ONE last chance to improve, babes!! :D kalau dia bolehh dapat 4#, kenapa bkn kita, enn. RANIMAS gak kita telan sama2 dgn dia. hehe. KITA BOLEHHH!

p/s : bro 4#! :D tahniahhhhh. perghh! mmg superbbbbbb. hehe

aku tak tamak. aku mintak angkat 4 jari je. EMPAT je :)

No comments:

Post a Comment