life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

February 8, 2010

ucapan org mamai di tgh mlm..

aku bOsan.. so, i prefer to write a new pOst for my blOg.. x de idea sbnrnye.. cme rase ingin brckp psl driving class kerana aku semakin suka menghadirinya..

sesungguhnya, aku dh rasa sronok bljr mmndu sbb aku dh leyh wat side-parking.. (hOoray!! ) tp, hkikatnyerk, naek bukit masih merangkak & parking kereta x de la se'perfect' cikgu2 yg mengajar (ptot ke pangey cikgu?? perangai lebih kurg mcm student jerk dowg neyh.. mmg sengal gler.. haha) thnx ler kpd cik D*****, cik A*** , Cik A*** yg............. (eyh!! bpk sopan aku neyh.. siap ber'cik' neyh!!) hmm.. better pangey nama jerk.. trima kasih kpd D*****, A*** & A*** yg byk membantu & bersabar dgn karenah kami yg suka menjahanamkan kereta kancil putih & merah hang pa sumer yg mmg dh patut sgt msok kdai besi burok.. (maaf yerk keta kancil yg byk berjasa krn menggunakan bhs yg kurg sopan.. i'm just trying to be honest..)

smasa aku praktis parking, aku menerima kunjungan dri org yg aku syg.. aku x perasan kehadiran dye sbb dye di dalam sebuah kereta yg mempunyai cermin tgkp gelap (thp tinted yg mmg x leyh lps dgn jpj klu kna tgkp) kemudian, salah seorg trainer aku berkata iaitu A*** kpd D***** yg duduk di sebelah begit khusyuk memerhati aku memarkir kereta..


A*** : sape pnye kereta gne plat melaka lak neyh??
D***** : mana??
A*** : tu.. (sambil jari telunjuknya tepat ke arah sasaran) kereta savvy hitam..
D***** : mcm biasa tgk kereta neyh...

aku mls nk lyn mereka tros memusingkan stereng ke kiri habis seperti diarah kan D***** sbntar td.. tiba-tiba..

A*** : mira.. (smbil menundukkan kepala melihat aku dan jari menunjuk ke arah kereta savvy yg tersadai d tepi jln) itu kereta atuk eyk??
aku : (merenung lama nk mengecam..) ha'ah..
D***** : dye nk tgk cucu dye bwk keta r tu..
A*** : haa!! wat yg terbaek punyer..

aku hanya mampu tersenyom.. dlm ati mmg berkobar-kobar nk tunjok kehebatan aku.. dkt luar kereta aku dgr lak A*** & D***** ckp psl atuk aku.. ayat yg aku x leyh thn nk gelak bila...

A***: wat btol2 mira.. mst atuk awk ckp.. hayh!! cucu atok dh reti bwk keta skrg.. (in atOk2 voice)..

kt luar, aku dh dgr D***** gelak thp gaban.. ntah pa pe la A*** neyh.. atuk aku sihat lg tau.. suara dye x sehuduh suara ngkO.. siOt jerk..

then, i tried again do the side parking.. but, i've just got practise to park my car 4 times before D***** asked me to go out from the car.. (kacau daun lar.. aku bwu praktis skjp.. aku x puas lg r) like he heard my inner vOice said, he replied " dh cukup r ngko bwk.. bg org lain plak.. ngkO dh teror" sO, I responded by pressing the clutch & free the gear, pulled handbreak & unfastened my seat belt to give others to drive..

2 comments:

  1. Laa~
    Mira ada blog??
    x tau plakk.
    Hee..
    Eih, tdi ade klas driving ann?
    Npe Azim xambk sye ouh?
    Pnt nunggu..

    ReplyDelete
  2. haha.. mls nk kecoh2 psl blog neyh.. hehe..

    ReplyDelete