life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

November 29, 2010

bladi- FOOL!

sekali lagi aku menghabiskan sisa-sisa cuti aku di semenanjung dgn melakukan perkara yg nyata tidak memberikan faedah. malahan, mendatngkan kerugian kepada diri sendiri. (kuangkuang~ dh tau x bagos, still buat jugakk! ) hendak di jadikan cerita, aku pergi larhh menggembirakan diri aku jalan2, usha2, belek2 segala bnda yg best kt sunway pyramid.

tengah dOk mata aku melilau kiri kanan....

tiba-tiba,

matanya aku tertangkap pada sesuatu yg sgt menarik lagi tertarik. (aku nmpak kelibat lelaki hensemmm wOOOO) lagi best, tepat mata aku dOk usha dia, dia mmg tgh senyummm. comeyhh mak aihhhh, siap nmpak lesung pipit. (mcm jatuhh cinta pandang pertama la jugakk) aku dok tenung dia smbil tidak perasan ghupenye dia dOk tenung aku jugak. aku pon terus berjalan smbil buat muka tOya ke arah dia. lagi aku menghampiri dye, lagi aku buat muka seposen (muka nk minta penampor ponn ada) tapi, dia still tersenyum manis nmpak gigi putih tersusun rapi.

tap,tap,tap

bunyi tapak kasut aku terus berjalan mnyebelahi dia. kitOrg selisih mmg sipi je nk bersentuh bahu. aku x pndang pon dia. tp aku tahu dia pandang aku. muka still maintain dari mula aku usha dia. aku memang dah malu abesss. (tetiba rasa nerves plakk! mengada betOl larhh aku neyhh.)

satu langakah. dua langkah. tiga langkah.

aku terus melangkah meninggalkan dia di belakang aku. as my leg kept going to step forward, withOut my intention, my smile grOwing wider.... and its getting wider. (oh noo! aku mmg senyumm seyhh skrg neyhh. berbunga hati igt balik peristiwa tadi. hahahaha) aku tetap meneruskan langkah tanpa langsung berpaling ke belakang. walaupun, mata aku menghadap hadapan, aku tahu dia masih berdiri di situ, tersenyumm manis ibarat dunia ini dia yg punya. :D

perghh. aku bercerita penuhh penghayatan seyhh. (ayat penuh gramatis dan puitis gitu... aww~) ini cerita benar okayhh. mmg itu larh yg aku rasa seyhh. kalau baca cerita neyhh mmg sweet habess enn. malangnya, perkara tersebut hanya akan berhenti setakat itu shj.

kenapa kisah sweet ini mmg xkan ad kisah sambungannya?? satu je solid reason-nya. bayangan lelaki ensem tuhh ad kt Malaysia (well, seluruh dunia ada gmbr dia) bak kata org fizik, virtual image je ad kt m'sia tapi real image ad kt korea la derrr. "biarpun kebenaran itu pahit untuk ditelan" itu lahh kebenrarnya : gua nmpak dia kt kedai 'etude house' woooo.


poster Lee Min Ho

be your girl

aku nampak dia mcm real, babe! aku mmg sungguh2 tersenyum sendiri once i see his poster at 'the etude house' outlet at sunway pyramid. kuangkuang~ i smiled like a fOol!

p/s : he is the only one reason i have intentiOn tO try some cosmetic product. (maybe, dalam 2 years from now kott) hahahaha. telling the truth, aku mmg benci gler mekap dan alatan yg sewaktu dgnya.

p/s : penangan L.M.H juga - aku masih setia suka dunkin dOnut. haha

3 comments:

  1. hensem kannn?? :D btw, lawa layout !!

    ReplyDelete
  2. ceh..aku punye berdebar debar nak tahu siapa...

    ReplyDelete
  3. wana : sumpahh. agungnya ciptaan tuhan. :D kahkah. comell nak mampuihh!

    lala : buat saspen sudeyhh

    ReplyDelete