life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

November 24, 2010

marriage

mcm bersangkut-sangkut pulak cerita pasal 'marriage' neyhh. mula2, pasal tajuk gempak esei MUET (dOes arranged marriage should be practise in today's citizen : lebihh kurg mcm neyh larhh tajuknya) lps tuhh, tgk cerita harry potter ada part wedding feast. (mcm x best plakk sbb harry kawen dgn ginnie. anyway, bkn sbb dye kawen dgn ginnie yg jd x best, sbb jln cerita dye ad part kawen pulakk. hmm. klu x kawen x boleyhh ke? hahaha.) then, yg plg terbaru aku attend majlis perkahwinan sepupu aku. (tahniahh, kak lang! :D moga berbahagia hingga ke anak cucu. *itu mmg ucpn common utk pengantin baru enn. hmm. aku pon x da idea nk bg ucapan apa. but, i think it is the best words from me. :D hoho)

best plakk tgk org kawen. tapi, kalau aku yg kawenn, mcm x best jerk. rimas wOO kena cOntrOl sana,sini. hahaha. tgk org kawennn sudahhh. x yah gatal2 nk kawen pulakk. kalau kita yg jd pengantin, semua org akan pay attention kt kita. pakai baju lawa2, mkn sedap2, yg best mst larhh part posing-memosing . (well, camwhore mcm aku mmg x leyhh lari dgn kamera wOO) majlis kawen kita, kita jd mcm mcm anak raja larhh. that's why org panggey 'raja sehari' enn. semua org tlg buatkan. (sbnrnya, aku agak terpengaruhh skit dgn kehidupan di-raja sbb aku mengumpulkan seluruh tenaga dan tumpuan aku nak menghabiskan melayan cerita korea :princess hours. mcm best je jd puteri. haha. aku x nk dilahirkan sbg anak puteri raja. aku nk kawen dgn anak raja. so, secara automatik aku akn jd puteri raja celupp. itu baru thrill. haha) okayhh, aku dah merepek x tentu pasal. ape pon, jOm layan gmbr yag aku uplOad neyhh. :D

majlis akad nikah
(org nikah mst pakai putihh )


my attire : yg plg vOgue kott. *haha. O.V.E.R mcm aku plak nk nikah.hehe

this one is the real bride

opps! i interframe jerp kt situ. :D


on the road *jalan kaki je g surau

jamuan ptg. *ibu and diana took a short break

took a short break too : me and ezzaty *anyway,do we look alike?

malam berinai kecil
(the bride chose silver for the night event)

pasangan secocok *pengapit pOnn boleyhh tahan. haha


menepung- tawar *mak anjang in the hOuse :D

act like a princess *pheewitt

happy cuzzie *in the future : aku bakal menghadiri belasan mjlis perkahwinan kezen aku -.-'

photographer terunggul *bak kata org ganu : koya jap amik gmbO

majlis khatam Al-Quran

('men in black' should be changed to 'WOMAN IN WHITE')


malu tapi mahu *malu2 plakk. sambar jer mic tuhh

blurrrrrr *gmbr pon mls nk rotate

seragam putihh

reading the Quran *telling the truth, ustazah yg test kitOrg manyakk garangg wOO

with ayah pengantin *tahniah, pak ngahh sbb dpt menantu baru :D

majlis berinai besar
(main theme : purple)


daddy zack & mummy mar *sweet cOuple foreverr. :D

itu aku *purple + blue : nice combinatiOn


org kuat *dari kiri : ayah, pakngah, busu rauf, pakanjang

respect the elders

noticed the twO cute fairy :)

newly weds
mohd.zool hilmi ♥ noorfadzilah

+si gadis pon nak posing+
(tahniah kpd aku yg masih memegang title 'photographerterbaik' hahaha)

apa pandang-pandang *anak buah aku yg plg machO :)

green field

colourful circle

best shOt *credit to me. wee~

itu sahaja cerita utk entry kali ini. till then, mmmuahhhh! :D

p/s : selain menjadi jurugambar utk kezen tersayang, sy juga dilantik menjadi mak andam terhormat mereka. ( i love that jOb. :D thanks for trusting my service. hehe)

No comments:

Post a Comment