life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

November 25, 2010

risk

cuti yg tnggal berapa kerat neyhh aku mmg buat semua bnda yg x berfaedahh jerp. jd, mari dgr aku nk merepek mcm org gila lagi.

telling the truth, i've never invOlved in any 'puppet lOve' yaww. (okay, org mlayu senang ckp ' cinta monyet' larhh) betullah. aku x pernah merasa sakitnya 'breakup', syoknya dating, xda pon list 'bakal & bekas pakwe'. setakat usha senyap2 sudeyyhhh (stalker terhebat : itu mmg aku)

hahahahaha. (geli plakk sentuhh bab2 mcm neyhh. eeuuwww! ) ape kes aku buat statement brani mati neyhh eyk? hoho. aku pon x fhm. sbb bosan sgt kott dOk ghuma. (kOme sume malas nk lyn? boleyhh klik 'x' di atas sebelah kanan monitor. sekian terima kasih )

aku just nk share satu part dialogt dari komik anime *biru violetku by Obata Yuki* yg aku baca neyhh. (hoho. jgn x percaya lagi, aku pengumpul komik2 anime jepunn awww. haha. tp, yg love story larhhhh.) okayhhhhh. let's begin.

kawan : kau takut dia tak sukakan kau? jangan fikir yang bukan-bukan.
violet : aku takut dikecewakan.
kawan : kalau kau takut dikecewakan, tak payah lah bercinta. buang je perasan suka kau tu.


baca cerita neyhh, terasa aku lahh si violet itu. mcm terkena kt batang hidung sendiri. seluruh sel2 badan mentafsirkan aku neyh seorg yg penakut dan tidak yakin pada diri sendiri. walau aku tak pernah cakap, hakikatnya aku mmg takut dikecewakan. haha. conclusion aku, x payah bercinta. kawan2 sudeyhhh. :D kita member enn.

"berkawan biar seribu, bercinta biar satu"
ceywahhh! bermadah pujangga lagi.


p/s : dOlu2, member selalu minta nasihat gua kalau bab2 mcm neyhh. mgkin sbb gua yg plg suci kottt. hahaha

No comments:

Post a Comment