life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

January 9, 2011

pretayhh!


perghhhhh
tepu kepala otak dok buat soalan matematik neyh. (gaya cakap mcm struggle habis! hiperbola je lebihhh meegha neyhh ) asyik praktis je. lepas tuhh,asyik salah je. careless lagi. ayoyo! pening kepala dah. if berterusan macam ini, habislarh dakwat pen nanti. kena beli baru. (aishh! kedekut betul larh aku neyhh. belajar punya pasal, jangan berkira sangat, cik amira oyhhh ) sabar....

bosan.bosan.bosan. *sambil mendagu dan menguap*

jadi,
mari kita......

blogging, blogging, blogging :D
teett.. tett.. tett.. *mencari idea*
haaaaaaa!! :)
mari aku mebuka cerita kedai kopi jap.

korang tau tak. ada satu perkara pelik dan best yang aku pelajari bila aku berkawan dengan DIORANG. (sape lagi diorang kalau bukan member2 aku kt UNIMAS neyh) haha. telling the truth, we're not just friends but more like sisters. :D oyeahhh! mcm-mcm kita buat bersama. kongsi and tolong selagi termampu.
yang paling best, if we're going to attend certain special event or going for a trip or even hanging out together (hangout tuhh macam biasa larh pegi movie, shopping, window shopping, makan-makan dan sewaktu dengannya) habis 12 buah almari di selongkar! havoc enn. ini semua gara-gara nak melaram :) (biasalahh perempuan. kalau melaram, memang tak nak kalah. hahaha)
malam sebelum ad apa-apa funtion, ini lah perbualan common mereka:
............................................
A : eyh, B! ad shawl kaler ini tak? hmm. syria aper eyk yang matching?
B : ada! :) tapi better pakai yang ini *sambil menghulur selendang yang lagi satu*
............................................
C : D.............. *sambil melunakkan suara dengan senyuman ala-ala menggoda* nak pinjam kasut ini boleh?
D : ye......... *dia pon nak manja2 jugak* muat ke?
C : muat jee.
D : ambillah :D
...........................................
E : weyh, F! ini cantik tak? G cakap mcm kurenngg cantik. tapi, mata aku kata cantik. ko kata??
F : eh! cantiklah. :) beli larhh. boleh aku pinjam nanti. hahaha
.........................................
H : cuba try yang ini. :)
I : jap aku try. ok x, J?
J: wOw! cantik doe. bila ko beli H?
......................................
K : esok tolong aku lilit shawl, eyk?
L : okayh, darla. :)
K : tq. luve u. hahaha
.....................................
haha. itu baru sedikit. tak cerita lagi yang the rest. memang happening. :) everybody wants to look the best in their outfit. memang certain org akan cakap "he'ele. tak yah r nak over2. simple sudeyhh" itu bagi mereka yang kurang senang. ada juga yang cakap "fuyooo. lawa dOE" *ceyh! perasan plakk* tapi, tak kisah larh org nak kata apa. yang penting semua org happy :) ape yang aku boleh conclude, "itu normal la, derrr. lu tak suka, gua tarak kisah. lu suka, gua lagi suka." (oppss! macam nak ter-emo plak. maaf ya! tak de kaitan dengan sesiapa pon) kalau korang tak percaya, lihatla sendiri. semua ada gaya tersendiri. ceywahhh! everybody deserve to look pretayhh!

teratai dan semalu

cempaka
melur
orked
melati
kenanga
presenting me as MAWAR *mmg tak nak blahh -.-'

haha. gedikk plak letak nama bunga. (no offense. just for privacy) tapi, bila fikir-fikir balik, sedap jugak nama bunga neyhh. ayu gituuu. awww~ (bagi nama bunga mmg idea yang sengal + gila. tapi, aku tetap suka sebab UNIK!) well, ada lagi 4 org yg kawan aku yg sengal. maybe later, i'll story-mory more. hehe

p/s : saya sayang mereka. *opps! kamu pon kesayangan saya. :)
p/s : we're 19. we want to be pretty and brainy too. *doctor wannabe. :D

No comments:

Post a Comment