life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

June 14, 2011

gelak

wohoo!
aku gelak macam orang gila.
makan pon macam orang gila.
nasib baik tunggang coupe tak mcm org gila. *pemandu berhemat jugak aku neyhh. haha
semua neyhh sebab korang tau takk :D i really enjoyed the outing with you guys. it's been like 4 years we did not met and yet none of us was change. still the same you and me. *well, mmg nmpak larhh sikit kematangan sekor2, enn. haha

bergaya sopan *DUSTA! depan kamera je neyhh :P

walaweyhhh!
rindu betul dengan hampa sumaa tau dakkk. :D
aku mengaku aku mmg terasa ke'lawak'an dan ke'tergeliat'an aku nak speaking utagha. *tapi, kami nak ckp jugak walaupun kami tak seterer hg. roomate aku pon oghang utanghaa. mst larhh xmauu kalah. betuiii dak, chekah? haha
memang tak berhenti gelak larhh. aku mmg pecah perut sebab gelak gila kuat.

"amacam fizah? tercabar tak aku gelak kuat dari hang? HAHAHA. tak sangka lak hang stalk aku norhh. kalau hang bukak lagi blog aku neyh, tinggalkan laaa komen sikitt. baru aku tauu, hg mai jenguk blog aku neyhh. "

"sya nanti gaji dah banyak, jangan lupa bagitauu. boleh joli sama-sama. :D hehe. jangan lupa bagi voucher kenny lagi tauuu as u promised. hahaha"

"tak sangka lak dapat jumpa dgn hang gak cepong. nmpak gilaaa hang neyh dah besaq. bolehh kawenn dahh neyhh. haha"

peace yaww!

p/s: sembang panjang-panjang, gelak-gelak bagai nak gila, lupa plakk nak amik gambar. haishh (-.-')


No comments:

Post a Comment