life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

June 18, 2011

D.I.Y

DANGGGG!

apaa larhh nak jadi dgn anaak dara seorang neyhh. menyemak! haha. aku merungut kat diri sendiri larhh tuhh. bersepah nak mampuihh. fuhh! sabOrr je larhh. tgk atmosfera begini buat aku dgn rela hati mengupdate status fb berbunyi begini : ' i promised i won't buy new item for a month. *let's mix and match :D' mmg pengakuan berani mati dari aku sebab aku mmg sgt lemah dgn dugaan begini lebih2 lagi skrg neyh ada MALAYSIA MEGA SALE CARNIVAL lorhh. (-.-')

lupa skill nak melipat agaknyaa -.-'
pencemaran pemandangan

semalas-malas aku ponn, rasa tercabar gak tgk bnda bersepah neyhh. cehh, tak sangka pulakk di sudut kecil hati aku neyhh, ada hati nak mengemass. haha. inisiatif gua terbaikk punyaa. berkejaran aku pergi GIANT cari 'benda alahh' ini (well, x tau plakk nama dia). fyi, aku pasang sendiri okayhh. bangga plakk dgn pencapaian diri. hihi.

excited benaOO nak memasang

percubaan kali pertama agak gagal. mmg aku dah rasa nak putus asa. tapi alang-alang dah beli, aku kuatkan gak semangat. (cewwaahh! ayat clichee gilaaa) ditambah pulakk dengan ayat pedas adik aku 'takkan tak reti pasang kottt'. mmg membakar semangat aihh.

jadi, inilahh hasilnyaaa..

TADAAAAA!! :D

D.I.Y by ameegha

gembira betul weyhh. it's worth okayhh. ini adalah hasil pencapaian aku yang terbaik selama aku menjadi penganggur bertauliahh. kwang2~

HAHAHEHEHOHO

p/s : baru balik dari menyinggah mid valley sekejap. perghh, SALE doee. mmg aku kena pergi lagi neyhh. :D

No comments:

Post a Comment