life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

May 3, 2011

shocked

rasanya, baru semalam ayah drop aku kt KLIA. "pandai-pandai ar ko check-in balik sarawak" kata ayah. sobsob. sedihnya, cuti sebulan tak terasa ponn. lepas neyhh dah kena struggle kaw-kaw punyaaa.



pejam celik.pejam celik


.....
tuptuptup




hari ini aku dah ada kt rumah balik. 5 bulan tak menjejakkan kaki kat semenanjung, sangat terasa atmosfera juga berubah.




suasana rumah dah jadi lain.



perabot yang kurang, dah ditambah dengan yang baru. dulu benda tuh kat situ, dah tukar positio letak kat sini pulak. dulu tak bolehh guna, tapi sekarang dah bolehh. dulu kotor nak mampus, skrg tmpat tuhhh cantik dan aku pon suka lepak kat situ.



masakan rumah ponn jadi lain.



like seriously, aku tak percaya bila ibu cakap "tuhh, nasi lemak kat bawah tudung saji. dalam periuk ada nasi putih" aku pon tercengang. tak pernah2 aku makan nasi lemak air tangan ibu. wow! aku sangat suka. sedapnyaaaa.



yang paling tak tahan..



gua ponn tekedu.



.



.



.



.



.
mesti larhh adek-adek gua, derrrr.






perghhhhh! makin cun & ensem plak dorg neyhh. dah membesar ghupanya budak-budak neyhh. waktu aku sebaya dorg, xda maknanya aku nak melawa bagai. gua cakap tarak tipu punya, ayah gua mmg selalu panas dengan appearance gua. gua tak matang, so, gua kisah apa orang nak cakap apa ponn. wakakaka!






aku pon memulakan misi siasatan aku.



aku dok skodeng henpon dorang. perghh. I was wondering, gambar tak leyhh nak style lg ke?(cehh! nak bajet hot plakk aku neyhh -.-' ptuihhh!) semacam tak percaya dorang neyhh adek-adek aku yang bengong-bengong belaka. hahaha





3rd & 2nd




4th




sobsob! i really can't believe, how much they have grown up. :') tahniahh, adek!




p/s: aku ponn kena ingat yang usia aku dah bertambah lagi setahun. HAPPY BIRTHDAY to me :) wee~




No comments:

Post a Comment