life is like acting on the stage spontaneously. role play as ourselves IS the greatest challenge ever. trust yourself and follow your instinct. play the role happily and full of confident. defence your rights thus what is YOURS, will remains YOURS. LIVE LIFE TO THE FULLEST!

Followers

March 29, 2011

first

ini kali pertama aku mengidam sesuatu.
ini kali pertama aku macam nak mati sebab sesuatu.
ini kali pertama aku mati akal nak memilih.
ini kali pertama aku perlu dengar apa orang fikir.
ini kali pertama aku kurang fokus disebabkan sesuatu.
ini kali pertama aku BINGUNG.

HAHAHAHAHAHAHA
*terasa macam fall in love with someone plakk ennn. euuuwwwwww. meegha terjiwang plakk...*

tahniah larhhh wahai kamu si kacak bergaya dan wahai kamu sang gagah perkasa yang berjaya membuat hati tegar aku ini berbunga-bunga melihat kalian. kalian memang hebat sebab sekali lagi korang membuat aku bersungguh-sungguh nak memiliki kome berdua. tak kisah larh orang nak kata aku 'perigi cari timba' atau 'ibarat diberi betis minta peha' ponn. aku tak kisah. aku memang dah jatuh suka dekat hangpa berdua larhhh (-.-)'
(sila tepuk tangan + tabik spring larhhh, wahai kamu si kacak bergaya dan kamu sang gagah perkasa)

sesungguhnya,

sungguh sukar nak memilih.

kusut. resah. bingung
*all in one*


or
idaman kalbu :)

tolonglah jangan berkira dengan aku. aku memang nak korang gila-gila. sumpah! aku jaga korang baik-baik punya. aku sayang korang sampai teringat-ingat dalam mimpi tauu.

conclusion : akan aku cari jalan nak memiliki kamu: si kacak bergaya E7 ataupun kamu: sang gagah perkasa N8 :)

p/s: tunggu aku tauuu. pls. pls. pls.

No comments:

Post a Comment